lørdag 3. november 2007

Nyttårsglede

Nyheten om at Knut Storberget vil forby private å sende opp raketter, gjør Den Tvilsomme varm i sin tvilsomme sjel. Det er en sann glede å se sivilisatoriske skritt i det de tas. Vær så snill å forby resten av svineriet også.

(Via Hablog)

2 kommentarer:

  1. Noe av det mer gledesdrepende jeg har hørt fra Pettersen. Har han da ikke unnet seg,under høy akkevittpromille, gleden av å ramle på isen med fyrstikker som flyr i alle himmelretninger. For så å krabbe bort mot de oppstilte bengalske lys og skjevtgående raketter, tenne på og føle stor tilfredshet innerst i sjelen? Alt mens kona, med champagneglass og altmer falmet trutmunn, blir lei og grinete fordi hun blir glemt i fyrverkeriet?

    SvarSlett

Det hadde vært kjekt om dere kunne finne et navn å skrive under. Det kan gjerne være deres eget, men det kan også være Xytq**f88Pz (i det minste inntil en vittig sjel har adoptert det).

Det viktige er at dere bruker det på alle innlegg dere skriver. Dere kan enten bruke funksjonen som heter "navn/nettadresse" og skrive inn navnet der. (Dere trenger ikke skrive inn noen nettadresse.) Eller dere kan skrive det inn i selve posten, helst øverst.