mandag 7. januar 2008

Chick igjen

Jeg er stor, stor fan av Jack Chick, hvis tegnede traktater er misjonsvirksomhet på sitt mest fascinerende forskrudde.

Hver gang jeg får litt for stor sympati med kristenheten, kommer Chick med en ny traktat, som for å minne meg om hvor ustyrtelig smakløs den kan være.

Nå har han gjort det igjen. Enjoy.

1 kommentar:

  1. Selv har jeg også hatt stor glede av Chicks verk, ikke minst tegneseriene om the Crusaders. Kanskje passende at jeg først oppdaget dem på Gledens kilde. Oppdaget forøvrig ved et søk at flere andre har et forhold til den bokhandelen, om enn iblant med en noe annen approach enn min.

    SvarSlett

Det hadde vært kjekt om dere kunne finne et navn å skrive under. Det kan gjerne være deres eget, men det kan også være Xytq**f88Pz (i det minste inntil en vittig sjel har adoptert det).

Det viktige er at dere bruker det på alle innlegg dere skriver. Dere kan enten bruke funksjonen som heter "navn/nettadresse" og skrive inn navnet der. (Dere trenger ikke skrive inn noen nettadresse.) Eller dere kan skrive det inn i selve posten, helst øverst.