mandag 29. september 2008

Karismatisk moro

Det er tidlig mandag morgen. Jeg har ikke drukket nok kaffe ennå. Det er derfor meget mulig jeg vil finne denne posten litt ... pinlig utpå dagen. Ah, nevermind.

Fri tanke omtaler en finsk fritenkergruppe som har fått over hundre tusen finner til å melde seg ut av den finske (protestantiske, de har to) statskirken. Med andre ord noe som vitner om en gjennomtenkt, slagkraftig og ikke minst spektakulær aksjon.

Og da klarer jeg ikke å slutte å humre over at talsmannen deres heter Petri Karisma ...

Som sagt, jeg må ha kaffe.

1 kommentar:

  1. Njet. Det er langt på dag, jeg er full til randen av koffein og jeg synes fortsatt det er like morsomt. Så det er nok bare jeg som har råtten humor som vanlig.

    SvarSlett

Det hadde vært kjekt om dere kunne finne et navn å skrive under. Det kan gjerne være deres eget, men det kan også være Xytq**f88Pz (i det minste inntil en vittig sjel har adoptert det).

Det viktige er at dere bruker det på alle innlegg dere skriver. Dere kan enten bruke funksjonen som heter "navn/nettadresse" og skrive inn navnet der. (Dere trenger ikke skrive inn noen nettadresse.) Eller dere kan skrive det inn i selve posten, helst øverst.