mandag 29. juni 2009

Eh, hva sa dere? Blogge?

Jobbe sier dere? Jammen, jammen, det er jo bare én uke til ferie jo ... Blogge? Eh, vel, dere kan selvsagt springe over til Hjorthen og ta del i denne Veldig Viktige Avstemningen. Det dreier seg om de stoooore spørsmålene ...
_____

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært kjekt om dere kunne finne et navn å skrive under. Det kan gjerne være deres eget, men det kan også være Xytq**f88Pz (i det minste inntil en vittig sjel har adoptert det).

Det viktige er at dere bruker det på alle innlegg dere skriver. Dere kan enten bruke funksjonen som heter "navn/nettadresse" og skrive inn navnet der. (Dere trenger ikke skrive inn noen nettadresse.) Eller dere kan skrive det inn i selve posten, helst øverst.