onsdag 17. mars 2010

Mobbebokpromovideo

Blant de ting jeg er mest fornøyd med av begivenheter i Humanismens hus under mitt fravær, er Humanist forlags publisering av Kristin Oudmayers Fordi jeg fortjener det? -- aka Mobbeboka. Både fordi det er en udmerket bok og fordi jeg er svært tilfreds med at jeg en tilfeldig kveld på Twitter klarte å grabbe tak i prosjektet på vegne av forlaget.

Noe av det strålende med Kristin er at hun får ting til å skje -- ved å inspirere andre mennesker til å bidra. Denne promovideoen for boka ble lagt ut på YouTube i dag:





Filmen ble laget av Laget og klippet av Magnus Bjørneby, lyd er ved Øyvind Endal og det er fotografier av Maja Huse, Øyvind Sviland, Morten Prom og Anders Hoff.

Og hvis du ikke alt har gjort det, bestiller du boken rett fra forlaget.
_____

Ingen kommentarer: