tirsdag 25. mai 2010

Oss satanister i mellom

Når man lanserer en nettside, håper man selvsagt på at den skal bli lest. Og man håper å skape litt ... engasjement og ... temperatur. Derfor er det en stor glede å se at de allerede noe opphetede hjernene borte hos Nyhetsspeilet har oppdaget Thomas Holmes artikkel om dem - og sånn mer eller mindre kokt over.

Hvis du har veeeeldig lite å gjøre - eller et intenst ønske for å dykke ned i den rablende galskapens sølepytt - er deres reaksjon, med den malende tittelen Satanismen i humanismen, om enn ikke akkurat anbefalt, så i det minste nevnt.
_____

8 kommentarer:

Finn Cato sa...

Ha Ha Ha!

Nei hva skal man si til dette? Jeg visste ikke at jeg gikk over til satanismen da jeg ble ateist. Jommen kjenner jeg ikke et snev av moral forlate min tidligere gudsbevisste sjel.

IvarE sa...

Underholdende!

Kort og godt underholdende!
;¨)

De er for syke til å kalles morsomme...

Narg sa...

Når man kan velge mellom å gråte eller le, er det jo som oftest best å le.

Tragedie får aldri verden fremmover.

Beate sa...

Jeg må si jeg er så barnslig at jeg elsket den:-D Ikke en sånn dølling som Gaahl og Black Metal-gjengen, LaVey eller Crowley, men en vaskeekte babyspisende satanist, lakei av NWO og Illuminati. That's a first:-D
Og som sagt på første pinsedag. Jeg tror ikke Johansen akkurat fikk den Hellige Ånd over seg da han skrev den artikkelen..;-P

Didrik Søderlind sa...

Jeg foreslår herved opprettelsen av Gamle-Eriksk Forbund - forbundet for oss som synes Human-Etisk Forbunds program og Norsk Humanistmanifest 2006 legger for liten vekt på ondskap.

Martinbg sa...

Dæven.

Gribb sa...

Jeg misunner dere! Det er ikke alle gitt å ha så morsome fiender.

John Færseth sa...

Som illuminatis ledende agent i Norge, styrende medlem i Church of Satan og medlem av de topphemmelige illuminatinettverkene Golden Dawn og AMORC er jeg vel å betrakte som deres overordnede.

Bow B4Me.