onsdag 3. desember 2008

En nebbete jul

Som nevnt kan det komme til å bli en del julestoff her fremover. Men det er ingenting, og da mener jeg ingenting, sammenlignet med hva det vil bli over hos mine nebbete venner i Norsk Selskap til Drontens Fremme.

Der har man satt julen i høysetet og lover dårlige vitser, cheesy musikk, akevitt og vilter julestemning desember til ende. Og siden jeg, eh, hjelper dem litt, har jeg fått meg bildet over som skrivebordsbakgrunn, for virkelig å komme i stemning.

Og fordi jeg så til de grader er grepet av julens ånd, vil et enkelt klikk på bildet gi dere en versjon som egner seg udmerket også for deres utvalgte digitale venn.

5 kommentarer:

Mad Mullah Hastur sa...

Herved gjort til bakgrunnsbilete på kontormaskina. Søtt!

Christian Brandt-Hansen sa...

Og der ender det fort opp her òg. Takk for staseleg adventsgåve.

Per CJ sa...

I tentaklet ånd kan jo bloggens kvinnelige lesere skaffe seg noe slikt til nyttårsballet.

Anonym sa...

Aldri i verden om en slik latsekk som Chutulu ville tatt over for Santaclaws. Han ligger nok nedi R'ylieh og purker fortsatt, skal du se.

Arnfinn Pettersen sa...

Hvordan våger du, o stakkarslige dødelige, å håne Hans Fryktelighet, bare for at han slapper litt ekstra godt av hjemme i sitt hus på Ryen?