tirsdag 6. april 2010

Anbefalt - og vask av hjerner

Tiden flyr. Den årlige oppspikringsmarkeringen er unnagjort. Påskeegget er tømt. Og fylt igjen. Og tømt igjen. Og fylt igjen. Og ... Og jeg har blogget så altfor lite. Mellom sykdom, påskeferie og andre forstyrrelser, har bloggen lidd. Mange temaer er forblitt unevnte. For eksempel Hjernevask-debatten.

Nå ville nok den blitt unevnt uansett. Det har seg nemlig slik at jeg ikke kan utstå Harald Eia. Så selv om han nok er mer min mann enn for eksempel Jørgen Lorentzen, har jeg ikke sett et minutt av serien. Rett nok har jeg diskutert diskusjonen rundt i diverse sosiale medier, men jeg har valgt å styre unna debatten her i bloggen.

Heldigvis er det andre der ute som har skrevet mer om saken. Hvilket gir meg en anledning til å reklamere for min gode venn Veterinæren, som er fersk i bloggosfæren med den udmerkede Naturalisten. Avlegg ham et besøk, det er interessant lesning.
_____

Ingen kommentarer: