torsdag 7. mai 2009

Dagens tåpeligste

“Just because you’re wearing high-heeled sexy shoes doesn’t mean you should have a baby.”

Sitatet er fra Neil Cole. Som, for å oppveie at han lager klær som mer kritisker røster mener er laget for tolvåringer som gjerne vil se ut som ... løse kvinner, driver Candie’s Foundation - som arbeider for å redusere antall tenåringsgraviditeter.

Nå har stiftelsen fått en ny "teen ambassador". Og den utvalgte er ... Bristol Palin!

Når jeg er ferdig med å fnise, skal jeg vurdere å legge ut en intelligent kommentar.

(Med takk til den altovernettværende Bibliotekmann.)
_____

5 kommentarer:

Øystein sa...

http://www.nytimes.com/2009/05/07/opinion/07collins.html

Sånn, en kommentar som folk kan kose seg med før du får skrevet ferdig din

Arnfinn Pettersen sa...

Øystein: Som er den kommentaren du ville kommet til hvis du klikket på "Nå har stiftelsen fått".

Men morsom er den.

Øystein sa...

Aaah, se det - jeg overså en link! Skjer stadig vekk for tiden.. jeg må skjerpe meg!

Anonym sa...

Tror du det ville vært et marked for "One Night in Bristol" - T-skjortene jeg tenkte på å lansere?

IvarE sa...

Snirkelsnorkel:
Ubetinget!
(fnis)