mandag 25. mai 2009

Verdidebatt.no/mote

Den Tvilsomme er i tungt lagebladmodus. Han hører på Saxon og leter etter bilder for å illustrere parapsykologiens historie. Tilstanden er med andre ord alvorlig.

Men han klarer ikke, apropos foregående poster, å la være å viderebringe følgende hysterisk morsomme Twitter-kommentar fra kvitreren @EnnairamLamp:
Dersom @verdidebatt er en bloggplattform, kan jeg lage moteblogg der! hurra!
Den oppsummerer i grunnen mye av min kritikk av Verdidebatt.no. Hm, kanskje jeg skulle prøve?
_____

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den tvilsomme moteblogg?

Under kategorien "teologi", selvsagt.

Bjørn Are sa...

Hm, siste jeg tellet 4 blogginnlegg (men jeg kan ha kommet ut av tellingen) om Verdidebatt.no.

Godt å se en som står opp for sine hjertesaker;-)

Hilsen anonym uten kjepphester

Arnfinn Pettersen sa...

BAD: Får jeg ikke lov til å ha irrasjonelle, absurde hangups heller nå'a?

Men alvorlig talt: Jeg mener oppriktig at Verdidebatt reiser en del interessante debatter om forholdet mellom presse og sosiale medier.

Anonym sa...

"She's got whe -eeee - eeeels, wheels of steel!"

Lord Bassington-Bassington sa...

Jeg er mest stolt over mine egne forsøk på å bli moteblogger, jeg!
http://lordbassingtonbassington.blogspot.com/2009/05/on-streets-drooping-ears-oslo.html

Martinbg sa...

En verdidebatt om et nettsted som heter verdidebatt burde da være på sin plass.

Det må da være masse muligheter for å illustrere parapsykologiens historie? Fra disse bølge-og-stjernekortene de bruker i begynnelsen Ghostbusters, til bilder av folk som sitter badet i rødt lys med halve pingpongballer foran øynene for å være helt helt sikker på at de får informasjonen sin fra teleapti og ikke gjennom de mer konvensjonelle sansene?

ViggoStrømme sa...

Jeg skjønner ikke noe av dette jeg! Hva er det egentlig som diskuteres her? Er det en metadiskusjon kanskje?

Arnfinn Pettersen sa...

Snirkel: "I'm a member of a - street - fighting - gang!"

Arnfinn Pettersen sa...

Viggo: En rekket ting, hvorav den viktigste i mine øyne er hvorvidt det er greit at et kommersielt avishus lager en publiseringskanal i all hovedsak basert på gratis bidrag.