torsdag 10. januar 2008

Å nei, enda en

Ikke før har I am Legend ankommet Oslo-kinoene, hvor Will Smith står alene mot en hær av vampyrer, så kan min gode venn den gale mullaen melde at Willy-boy er kommet ut av skapet og står frem som scientolog.

Nå skal jeg være den siste til å ytre fordommer mot en religiøs gruppe (vi er som kjent meget tolerante og dialog-vennlige her i Humanismens hus), men det må være lov å spørre seg om de blinkerne i Men in Black var litt mer en bare en prop allikevel.

2 kommentarer:

Bjørn Are sa...

Så her er deet bare å invitere Will til dialog, til gode inngangspenger.

Spørsmålet er ellers selvsagt hvem som har den høyeste mentale rankingen av Cruise og Smith blant scientiologiene.

Anonym sa...

Når så mange eminente menneske vert scientologer, så må det jo vere noko i det. Kanskje eg skal søke om opptak? Eg har sikkert nokre blokkeringar eg óg.

Og så er det jo så mange av dei som er rike... kanskje det eigentleg er slik at dei vert rike fordi dei er scientologar? Og ikkje omvendt slik som vi gjerne har trudd? Dette må testast! =D