fredag 30. oktober 2009

Jeg og frk. H

Ærede lesere. Når jeg forlater Humanismens hus ved endt arbeidsdag, går jeg ut i fire og en halv måneds pappaperm.

Jeg skal bruke tiden på frøkna på bildet og har i utgangspunktet tenkt at denne bloggen skal ligge brakk til jeg er tilbake i midten av mars. Det kan selvsagt være at jeg ikke makter det, eller at gode kolleger byr på litt gjesteblogging, men jeg tviler. Blir det noe, blir det kortere saker med pekere videre.

Det vil fortsatt være aktivitet hos mitt nebbete alter ego og jeg kommer til å leke meg på fotobloggen min. Og Twitters 140 tegn er overkommelig selv i hjemmepappaens ikke alltid like rolige hverdag. Så helt blir jeg ikke borte fra den elektroniske verden.

Men dette er en jobb-blogg. Og jeg har absolutt ikke tenkt å jobbe.

På gjensyn.
_____

3 kommentarer:

Andreas sa...

Ha det kjekt!

(Ordbekreftelsen er for øvrig "parre". Tilfeldig?)

svein sa...

Hun likner litt på pappa, gjør hun ikke det?

Steinbitpappa (a.k.a. Mr Jorgen) sa...

Ha en flott pappaperm! Beste tida du kan ha! :)

Twitter og pappaperm er for øvrig egentlig som skapt for hverandre. ;)